Известие

Collapse
No announcement yet.

Alfa Brera вътрешен дизайн

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    колеги не намирайте косури на това чудо на техниката!!!имах възможност да покарам една 159-ка за 5 минути и ви казвам-такова чудо няма!!!карал съм много нови коли но алфата е просто велика!!!пожелавам на всеки от нас да може да си купи такава кола и да и се наслади с пълна сила!!!аз лично имам възможност да си купя само алфа 155 ако може да се нарече лошо разбирасе но просто като 159-та няма втора!!!а отностно критиките за волана и прочие ....... трябва само да се качите вътре и ............нямам думи всичко оснава на заден план!!!найстина евала на италианците!!!

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от 156 m-jet
      Първоначално публикувано от BatVas
      А защо да е по малък волана след като управлението е много по-директно от на другите автомобили и оборотите които прави до крайно положение са много по-малко от колкото другите масови марки. Ако правеше толкова обороти , тогава е оправдано по малък волан, за да говъртиш по-бързо, но когато е подиректен по големия волан позволява на непрофесионалиста да е доста по прецизен (все пак не е само кола за писта или състезание, а за ежедневно ползване с всичките му маневри.
      Точно обратното е колега, т.е. малак волан/директно , голям волан/недиректно. Затова и старите Мерцедеси имат такива големи волани
      Колегата имаше предвид, че колата има много по-директно управление като цяло (от изправено до крайно ляво положение волана прави оборот и съвсем малко) => при това директно управление на колата не и е необходим малък волан, който гони подобен ефект...
      155, 156, 159 That's the way I count
      Alfa Romeo 155 1.8 TS 8V
      Alfa Romeo 159 2.4 JTDm

      Comment

      Working...
      X